VA friesland


Elk moment uit je verleden heeft je gevormd tot wie je nu bent en hoe je in het leven staat. De kunst is om niet vast te blijven zitten in oude gewoontes, mislukkingen of teleurstellingen.
Gebruik in plaats daarvan je verleden (en dus je ervaring) als een springplank om vooruit te gaan naar nieuwe kansen en successen.
Soms zijn nieuwe wegen erg spannend en lopen ze niet altijd even succesvol af.
Maar wat de afloop van je poging ook is, je hebt er altijd iets van geleerd!
Daar krijg ik nou energie van. Het leren van nieuwe dingen, oefenen en prutsen met bijvoorbeeld nieuwe techniek. Kijken naar hoe zaken beter en efficiënter kunnen.
Inmiddels heb ik ook als VA behoorlijke stappen gemaakt in mijn ontwikkeling en ervaring. Dit was mij niet gelukt als ik in die hangmat was blijven hangen. In tegendeel!
Dus, waar wacht je nog op? Neem de sprong en maak van je verleden een lanceerplatform voor succes en (persoonlijke) groei!
Heel veel plezier met vallen, maar vooral met opstaan!
